• +380 50 308-10-77
  • +380 67 656-27-72
  • +380 93 170-17-37
0.00 грн
Кошик
Подарунки Всім клієнтам!

Оплата і доставка


Мінімальне замовлення

Мінімальне замовлення - 500грн.

Доставка товару

Термін виконання замовлення в Києві - наступний робочий день з моменту його отримання (якщо замовлення отримано до 12:00 при готівковому розрахунку або відстрочку платежу) або з моменту підтвердження оплати (при передоплаті, банківська виписка за попередній день).

Замовлення через відстрочку або при готівковому розрахунку, отримані після 12:00 доставляються через день.

У термінових випадках можлива прискорена доставка, навіть "сьогодні на сьогодні" за погодженням з менеджером.

В інші міста Новою Поштою: згідно з установленими правилами перевізника.


Оплата товару

Безготівковий розрахунок, передоплата:

Після отримання та узгодження з Вами замовлення, менеджер відправить Вам рахунок-фактуру. Фактом надходження грошей є банківська виписка, одержувана щодня вранці за попередній день. Для отримання товару потрібно мати правильно оформлену довіреність. Підприємство працює на загальній системі оподаткування, надаються всі необхідні документи.

Безготівковий розрахунок, відстрочка платежу:

При підписання з нами Договору поставки ( Зразок договора.docx) на умовах одержання товарів з відстрочкою платежу і при обсязі щомісячних покупок на суму не менше 10 000 грн . в місяць, Ви отримуєте товари відразу, а оплачуєте всі замовлення щотижня одним платежем. Замовні товари і договірні послуги надаються за передоплатою.

Оплата з карти через Privat24 та інші онлайн сервіси на наш р/с.

Після отримання та узгодження з Вами замовлення, менеджер відправить Вам рахунок-фактуру для оплати на ФОП. Після надходження грошей здійснюється доставка. Надається товарний чек.

Готівковий розрахунок:

Оплата проводиться при доставці. Замовлення оплачується готівкою водієві - експедитору. Надається товарний чек.

Готівковий розрахунок, накладений платіж:

При доставці Новою Поштою Ви можете оплатити товар післяплатою. Поштовий оператор стягує оплату в розмірі 2% від суми + 20 грн.

Система знижок:

Якщо обсяг Вашого замовлення досить великий, ми готові надати Вам знижку в залежності від його суми і виду товару. Ми не прихильники якихось чітких відсотків, до кожного клієнта - індивідуальний підхід.

Пробне замовлення:

Для першого знайомства Ви можете зробити пробне замовлення на невелику суму БЕЗ ПЕРЕДОПЛАТИ. Оплата прийнятого товару - не пізніше наступного дня після отримання. Для доставки потрібно скинути по факсу правильно оформлену довіреність.

Оптові партії

Доставка великих замовлень (Паперу формату А4 понад 50 пачок і подібного товару) здійснюється на склад замовника або до входу в будівлю організації. Звичайно ж, наш експедитор допоможе, наскільки зможе, але дуже просимо підготуватися до транспортування замовлення всередину вашого офісу власними силами.

Умови повернення та обміну товару

Товар належної якості, придбаний на умовах роздрібної торгівлі, оплачений готівкою, банківською картою або банківським переказом, можна повернути або обміняти відповідно до ст. 9 Закону України "Про захист прав споживача" протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром. Перелік товарів, які не підлягають обміну (поверненню) з підстав, зазначених у цій статті, затверджується Кабінетом Міністрів України.

Товар належної якості, придбаний на умовах оптової торгівлі (оплачений безготівковим банківським платежем) можна повернути або обміняти за погодженням сторін або відповідно до умов підписаного договору.




Наш Сайт використовує cookie-файли для надання послуг відповідно до нашої політики конфіденційності. Для того щоб продовжити роботу з Сайтом, Вам необхідно прийняти використання cookie-файлів.