• +380 50 308-10-77
  • +380 67 656-27-72
  • +380 93 170-17-37
Канцтовари для офісу в Києві
0.00 грн
Кошик
Подарунки Всім клієнтам!

Працюйте з професіоналами

Саме професіонали відділу тендерів, які за більш ніж 23-річну історію компанії, виграли незліченну кількість конкурсів, дозволяють "Експрес-Сервісу" оперативно здійснювати доставку офісних товарів великого обсягу та колосального розмаїття.

Співпраця з сервісною компанією "Експрес-Сервіс" - це також прекрасна можливість оцінити в процесі професійний підхід, універсальну компетенцію і багаторічний досвід співробітників нашого тендерного відділу!

Як зазначено в нашій загальній презентаційної статті, наявність у структурі компанії тендерного відділу, поряд з іншими конкурентними перевагами "Відчувайте свій статус", "Відчувайте різницю", "Працюйте без стресів", "Отримуйте все відразу", "Приєднуйтесь до лідера","Замовляйте, економте, розважайтеся" - значною мірою визначає універсальну конкурентоспроможність нашої сервісної компанії.

Саме професіонали відділу тендерів, які до речі, за більш ніж 23-річну історію компанії, виграли незліченну кількість конкурсів, дозволяють "Експрес-Сервісу" оперативно здійснювати доставку офісних товарів дуже великого обсягу та не менш колосального розмаїття.

Більш того, оскільки переваги роботи з тендерним відділом "Експрес-Сервіс" часто недоступні для невеликих замовників, а найбільш відчутні - для великих компаній, ми пишаємося фактом, що методики роботи професіоналів тендерного відділу, при необхідності, істотно допомагають співробітникам відділу продажів формувати найбільш конкурентні пропозиції навіть при порівняно невеликих замовленнях.

Тому, навіть якщо потреби Вашого офісу порівняно невеликі, але багато в чому індивідуальні, а в деякій мірі, навіть ексклюзивні - сміливіше звертайтеся до нас, адже наявність тендерного відділу дозволяє фахівцям відділу продажів поєднувати найефективніші техніки формування конкурентоспроможних пропозицій, навіть якщо перелік становить лише канцтовари , папір А4, продукти харчування та витратні матеріали для оргтехніки.

Якщо ж перелік товарів, необхідних для задоволення всіх офісних потреб Вашого офісу, включає не тільки канцелярські товари, офісний папір та господарські товари, а, наприклад, містить також:

  • поповнення запасу картриджів для оргтехніки;
  • закупівлю офісних меблів;
  • підбір фліпчарту і замовлення спеціальних маркерів для дошки;
  • купівлю інтерактивної дошки;
  • щоденники (тижневики);
  • калькулятор і / або телефонний апарат;
  • шредер, різак, біндер;
  • USB-накопичувач, клавіатуру;
  • мобільний столик для проектора з регулюванням висоти і т.д. -

варто звернутися саме до нас, так як професіонали тендерного відділу завжди підкажуть менеджерам відділу продажів оптимальне поєднання брендів і товарів, а це - істотно посприяє одержанню Вами своєї доставку буквально одразу та з одних рук!

Почніть співпрацювати з професіоналами "Експрес-Сервісу" просто зараз і вже незабаром Ви не лише забудете про метушню і проблеми, що пов'язані з закупівлею офісних товарів, а й відчуєте статустність нашого сервісу!




Доставка канцтоварів

Доставка канцтоварів здійснюється в офіс замовника безкоштовно, з 09:30 до 18:00, субота та неділя - вихідні.

Термін виконання замовлення в Києві - протягом 24 годин з моменту його підтвердження. У термінових випадках можлива доставка сьогодні на сьогодні за погодженням з менеджером. В інші міста - 48 годин.

Мінімальна сума замовлення з безкоштовною доставкою в Києві та його супутниках, Харкові, Дніпрі, Львові, Запоріжжі, Одесі - 1000 грн. Від 500 до 1000 грн. - самовивезення або доставка Новою Поштою за рахунок замовника.

Детальніше про доставку
Наш Сайт використовує cookie-файли для надання послуг відповідно до нашої політики конфіденційності. Для того щоб продовжити роботу з Сайтом, Вам необхідно прийняти використання cookie-файлів.