• +380 50 308-10-77
  • +380 67 656-27-72
  • +380 93 170-17-37
Канцтовари для офісу в Києві
0.00 грн
Кошик
Подарунки Всім клієнтам!

Отримуйте все одразу

Наші партнери знають, що назва "Експрес-Сервіс" виникла зовсім не випадково, а тому, що саме таке словосполучення уособлює традиційні для нас "швидкість доставки товарів" і "повноту обслуговування усіх офісних потреб".

Більшість наших постійних клієнти знають, що назва компанії "Експрес-Сервіс" виникла в минулому столітті зовсім не випадково, а тому, що саме таке словосполучення уособлює традиційні для нас "швидкість доставки товарів" і "повноту обслуговування усіх офісних потреб".

Маємо всі підстави вважати, що за великим рахунком, саме ці два компоненти, причому як в ХХ, так і в ХХІ столітті - найпереконливіше мотивували та продовжують мотивувати і невеликі офіси, і дипломатичні представництва, і транснаціональні компанії зі світовим ім'ям щоразу зупиняти свій вибір саме на "Експрес-Сервіс".

Окрім викладу всіх переваг отримання товарів і послуг для офісу одразу та "з одних рук" трохи нижче, пропонуємо також ознайомитися зі загальною інформацією про нас у статті "Про компанію" і звертаємо увагу на статті, що розкривають змісті інших важливих аспектів партнерства з "Експрес-Сервіс":

Продовжуючи виклад переваг "єдиного сервісного партнера у величезній кількості офісних потреб" у першу чергу відзначимо, що більшість українських підрядників, причому, як 23 роки тому, так і, найчастіше, в наші часи:

  • По-перше, задовольняють лише невелику частину офісних потреб, причому найчастіше, лише у канцелярських товарах і офісному папері. Що, звісно ж, створює для Замовника "зайву необхідність" звертатися до кількох постачальників з одним спектром питань;
  • По-друге, якщо і постачають трохи ширший спектр товарів для офісу "з одних рук", але часто доставляють різні групи офісних товарів у різний час, інколи з паузою в 1-2 дні. Що, природно, змушує відповідальних співробітників у двічі-тричі частіше "виділяти робочий час для врегулювання питання, що може бути вирішене за один раз"

Вищевказані аспекти, разом із багаторічним досвідом діяльності на ринку в якості сервісної компанії - більш ніж переконливо свідчать, що при будь-якому із зазначених вище варіантів - з'являється істотний ризик "занурення офіс-менеджера і інших співробітників в своєрідний калейдоскоп метушливих подій, продуктивність яких для бізнесу - упевнено прямує до нуля".

Відтак з урахуванням факту, що специфіка товарів, необхідних для задоволення широкого спектру офісних потреб, передбачає періодичне повторення закупівель різних груп офісних товарів:

  • канцтоварів,
  • паперу для принтерів,
  • миючих засобів,
  • чаю, кави,
  • електротоварів,
  • витратних матеріалів для оргтехніки,
  • офісних меблів,
  • комп'ютерних аксесуарів і т.д. -

вказаний вище ризик "постійної мультиплікації зайвих бізнес-процесів" має всі шанси дуже швидко перетворитися в загрозу систематичного виконання повторюваних і неефективних "дій заради дій".

Тому, на відміну від описаних вище методів організації закупівель офісних товарів - ми, будучи сервісною компанією, пропонуємо Замовникам не лише статусний сервіс, а й діємо за принципом "все відразу й з одних рук".

На практиці, серед іншого, це також означає, що зазначені в нашій загальній статті цінності, переваги та унікальний бізнес-підхід - буквально програмують бізнес-процеси функціонування Вашого офісу на максимальну ефективність!

Більш того, такі якості нашої кур'єрської служби, як організованість, швидкість і професіоналізм, дозволяють Вам:

  • отримати канцелярське приладдя або господарські товари для офісу буквально відразу, навіть в день замовлення (при дотриманні певних умов);
  • вказати кур'єру не тільки поверх, а й конкретний куточок офісу, в якому вам буде найзручніше розподілити всі товари по поличках!

Тому, якщо Ви читаєте цю статтю в результаті пошукового запиту "купити канцтовари київ" або ж, Вам цікава виключно купівля "паперу А4", але у вашому офісі періодично виникають й інші потреби в продуктах, меблях, електротоварах чи комп’ютерних аксесуарах - звертайтеся до фахівців відділу продажів сервісної компанії "Експрес сервіс" просто зараз та з’ясуйте яким способом ви можете усе це оптимізувати!

І пам’ятайте, що співпрацюючи з нами постійно - Ви не тільки "отримуєте все одразу" і відчуваєте свій статус буквально при кожній взаємодії з досвідченими професіоналами, а також - берете участь у накопичувальній бонусній програмі "yES-BONUS" та маєте змогу щоквартально конвертувати бонуси у приємні подарунки!




Доставка канцтоварів

Доставка канцтоварів здійснюється в офіс замовника безкоштовно, з 09:30 до 18:00, субота та неділя - вихідні.

Термін виконання замовлення в Києві - протягом 24 годин з моменту його підтвердження. У термінових випадках можлива доставка сьогодні на сьогодні за погодженням з менеджером. В інші міста - 48 годин.

Мінімальна сума замовлення з безкоштовною доставкою в Києві та його супутниках, Харкові, Дніпрі, Львові, Запоріжжі, Одесі - 1000 грн. Від 500 до 1000 грн. - самовивезення або доставка Новою Поштою за рахунок замовника.

Детальніше про доставку

Версії сторінки

Наш Сайт використовує cookie-файли для надання послуг відповідно до нашої політики конфіденційності. Для того щоб продовжити роботу з Сайтом, Вам необхідно прийняти використання cookie-файлів.