• +380 50 308-10-77
  • +380 67 656-27-72
  • +380 93 170-17-37
Канцтовари для офісу в Києві
0.00 грн
Кошик
Подарунки Всім клієнтам!

Про нас

Від заснування у 1996 році, сервісна компанія "Експрес-Сервіс", спеціалізується на постачанні (сервісі) усіх товарів для офісу не тільки в Києві, Харкові, Одесі, Дніпрі, Запоріжжі та Львові, а й по всій Україні.

Сьогодні, через 23 роки, наші Клієнти, до числа котрих входять офіси глобальних та національних лідерів різних галузей економіки, дипломатичні представництва, міністерства і міжнародні компанії – незмінно відзначають, що багаторічна співпраця з "Експрес-Сервіс" дозволяє їм якісно задовольняти будь-які офісні потреби та відчувати преміальний статус Замовника буквально при кожній взаємодії.

Дізнайтесь більше про можливості відчувати свій статус – натиснувши й ознайомившись із детальнішим викладом у новому вікні

Унікальність "Експрес-Сервіс" в тому, що ми – перша, і мабуть, єдина в Україні велика компанія, що побудувала бізнес-процеси обслуговування офісів таким чином, що саме поняття "сервіс" стало застосовним до всього спектру бізнес-процесів закупівлі офісних товарів.

Внаслідок багаторічного розвитку унікального бізнес-підходу, у нас природним чином сформувалася аудиторія Клієнтів, переважна більшість в якій належить респектабельним і статусним Клієнтам.

Дізнайтесь більше про переваги приєднання до лідера натиснувши на картинку та ознайомившись с детальнішим викладом у новому вікні

Важливо, що упродовж більше, ніж 23 років успішної діяльності "Експрес-Сервіс", запорукою сталого та високоякісного забезпечення статусного сервісу для статусних компаній - є наша основна трикомпонентна перевага:

  1. По-перше, без перебільшення, величезний асортимент усіх груп офісних товарів на складі і сайті (канцтовари, папір, госптовари, меблі, оргтехніка, продукти, побутова хімія, електротовари і т.д.)
  2. По-друге, факт, що абсолютна більшість товарів завжди знаходяться на складі в достатній кількості, а це обумовлює можливість миттєвої підготовки до відвантаження;
  3. По-третє, великий досвід і перевірена часом вправність професіоналів служби доставки "Експрес-Сервіс" - що дозволяє нам блискавично забезпечувати доставку товарів не просто за адресою, а навіть у зазначений Клієнтом куточок офісу!

Дізнайтеся більше про переваги отримання "всіх офісних товарів одразу" натиснувши на картинку и ознайомившись з детальним викладом у новому вікні

Комплексність нашого сервісу дозволяє і топ-менеджменту, і офіс-менеджерам буквально на кожному етапі взаємодії з нашими співробітниками – відчувати особливий статус, комфорт, надійність і турботу.

Як нерідко відзначають Замовники, позитивний ефект клієнт-орієнтованого підходу "Експрес-Сервісу" прикметний також тим, що суттєво зменшує ймовірність виникнення настільки поширеного в наш час деструктивного явища як "офісний стрес", робота без якого, як відомо - більш продуктивна і значно менш обтяжлива.

Дізнайтеся більше про переваги офісної роботи без стресів натиснувши на картинку та ознайомившись з окремим викладом у новому вікні

Найважливішою традицією, що відрізняє цінності співпраці з "Експрес-Сервіс", є чітка орієнтація компанії на задоволення навіть найдрібніших потреб Клієнтів, котрі прагнуть до досконалості і знають високу ціну внутрішнього брендингу.

Абсолютну більшість наших Клієнтів об'єднує одна прикметна особливість - завдяки турботі про ергономіку офісу і постійному поліпшенню найважливіших чинників офісного життя, топ-менеджмент дуже часто "відчуває різницю" між "Експрес-Сервіс" і конкурентами, оскільки, завдяки нашому сервісному підходу:

  • підвищується лояльність співробітників до бренду Замовника і керівництва компанії, що мінімізує такі небажані явища як "плинність кадрів" і "негативні відгуки про роботодавця";
  • прогресують показники середньої продуктивності праці, адже з підвищенням задоволеності якістю проведеної в офісі "однієї третини життєвого часу" - самі офісні співробітники працюють легше, відданіше й ефективніше

Дізнайтесь більше про те, як "відчувати різницю" натиснувши на картинку и ознайомившись з детальним викладом у новому вікні

Крім високоякісного сервісу, взаємовигода співпраці з "Експрес-Сервіс", визначається також продуманою досвідченими професіоналами і перевіреної десятиліттями програмою корпоративно-персоналізованої лояльності "yES-BONUS".

За її умовами - постійно замовляти офісні товари в "Експрес-Сервіс" і отримувати бонуси пропорційно обсягу кожного замовлення вигідно не тільки на корпоративному рівні, а й на персональному, оскільки це дозволяє офіс-менеджерам, секретарям, завгоспам або сестрам-господиням поєднувати "приємне з корисним" щоквартально конвертуючи бонуси у приємні подарунки.

Дізнайтесь більше про програму лояльності "yES-BONUS" натиснувши на картинку та ознайомившись з детальнім викладом у новому вікні

Для повноти загальної презентації сервісної компанії також слід відзначити останню за порядком, але одну з найперших за важливістю корпоративну перевагу "Експрес-Сервіс" - наш досвідчений і високопрофесійний тендерний відділ.

Саме тендерний відділ вже багато років забезпечує Клієнтів найвигіднішими умовами придбання офісних товарів в абсолютно будь-якій кількості, обсязі та асортименті.

Мабуть, найбільш красномовним свідченням високого професіоналізму команди відділу тендерів - є прагнення Клієнтів пропонувати нам взяти участь в конкурсах знову і знову.

Дізнайтесь більше про тендерний відділ натиснувши на картинку і ознайомившись з детальним викладом у новому вікні

На випадок, якщо загальної презентаційної статті виявилося недостатньо для прийняття позитивного рішення звернутися до нас, а клікабельність всіх картинок не спрацювала – запрошуємо заглибитися в деталі кожної із зазначених переваг у окремих статтях, які відкриються в новому вікні:

У разі виникнення будь-яких питань - звертайтеся до нас за телефоном і переконайтеся, що 100% вищевказаної інформації – прозаїчна істнина, а наші фахівці – залюбки позбавлять Вас будь-якого головного болю чи клопотів із приводу функціонування офісу!




Доставка канцтоварів

Доставка канцтоварів здійснюється в офіс замовника безкоштовно, з 09:30 до 18:00, субота та неділя - вихідні.

Термін виконання замовлення в Києві - протягом 24 годин з моменту його підтвердження. У термінових випадках можлива доставка сьогодні на сьогодні за погодженням з менеджером. В інші міста - 48 годин.

Мінімальна сума замовлення з безкоштовною доставкою в Києві та його супутниках, Харкові, Дніпрі, Львові, Запоріжжі, Одесі - 1000 грн. Від 500 до 1000 грн. - самовивезення або доставка Новою Поштою за рахунок замовника.

Детальніше про доставку

Версії сторінки

Наш Сайт використовує cookie-файли для надання послуг відповідно до нашої політики конфіденційності. Для того щоб продовжити роботу з Сайтом, Вам необхідно прийняти використання cookie-файлів.