по всій Україні з 1996 року
почали працювати за принципом
"все для офісу з одних рук"
Купити канцтовари оптом недорого в Києві
Кращі канцтовари та офісні приладдя з доставкою
Компанія «Експрес Сервіс — найбільший постачальник офісного приладдя українським компаніям. З 1996р. ми забезпечуємо підприємства якісними товарами, необхідними для організації продуктивної роботи в офісах та бізнес-центрах.
Купити канцтовари, витратні матеріали, компоненти до оргтехніки та інші функціональні речі в Києві в одному магазині — вигідне рішення, що дозволяє заощадити час та кошти.
У каталозі представлений найширший асортимент канцелярських товарів таких відомих брендів, як Axent, Buromax, Delta by Axent, Maped, KOH-I-NOOR, BRUNNEN, Schneider, Esselte, Leitz та багатьох інших виробників світового рівня.
Канцтовари для кожного відділу
У нашому магазині канцтоварів є все необхідне для роботи офісних співробітників усіх спеціалізацій, включаючи:
- керівний відділ ;
- бухгалтерія, діловодство;
- відділ програмування та IT технологій;
- архів;
- складське господарство;
- відділ постачання.
Використовуючи наші пропозиції щодо оптових поставок, підприємства організують роботу офісу «з нуля» в найкоротші терміни, замовляючи в одному магазині комплекс канцтоварів за найвигіднішою ціною в Києві.
Канцелярія: класифікація за призначенням
Кожен відділ забезпечується канцелярськими товарами певної групи. Список необхідних речей складає начальник структурної ланки, враховуючи чисельність співробітників, специфіку діяльності, інтенсивність робочих процесів. Начальник відділу постачання перевіряє та коригує перелік канцтоварів, на підставі якого формується замовлення.
До списку канцелярських товарів входять предмети наступних призначень:
- для письмової роботи та креслень (олівці, ручки , ластики, лінійки, косинці);
- для обробки документів та кореспонденції (степлери, діроколи, ножі для різання паперу, штемпелі, реєстратори);
- для організації зберігання документів (файли, папки, конверти);
- для друку документів (папір А4 та інші формати);
- для підвищення ефективності робочого процесу (кнопки, скріпки, маркери, стікери, закладки, точила, комплекти кольорового паперу).
У нашому магазині ви можете купити канцелярію бюджетної лінійки та найкращі канцтовари у Києві для керівного відділу. Це блокноти, ручки, настільні набори, аксесуари преміального класу, що відрізняються стильним дизайном і найвищою якістю.
Канцтовари за категоріями
Інтернет-магазин канцтоварів «Експрес Сервіс» представляє офісне приладдя різних категорій та класів якості. Різноманітність номенклатури дозволяє вибрати та замовити канцтовари за оптимальною вартістю для кожної структурної ланки.
Папір
У найширшому асортименті представлений папір формату А4 класів C,C+, В, B+ і преміальної лінійки (A, А +), а також папір для плотерів, факсу, фотодруку, дизайнерського оформлення. В наявності — самоклеючі вироби (стікери, етикетки), прозорі плівки, конверти блокноти, щоденники.
Ручки та ролери
У лінійці канцтоварів для офісу – найкраще друкарське приладдя. Ми відібрали для продажу найпопулярніші та найякісніші ручки, включаючи вироби брендів Waterman, Parker, Regal. Є кулькові, гелеві, чорнильні екземпляри, а також ролери та лінери марок Maped, Pentel, Pilot, UNI. Скориставшись зручною системою навігації сайту та допомогою професійного менеджера, ви можете підбирати приладдя за робочими якостями та стилем оформлення, що відповідає дизайну офісу.
Все під рукою
Настільні персональні набори – найраціональніший варіант комплектації робочого місця працівника. Все канцелярське приладдя знаходиться під рукою, на столі – нічого зайвого. Ціна комплекту залежить від кількості та призначення вхідних предметів, популярності бренду, дизайнерського оформлення, якісних характеристик приладдя. У каталозі нашого магазину канцтоварів у Києві представлені настільні набори, до складу яких входять кілька ручок та олівців, ножиці, степлери, лінійка або косинець, упаковки скріпок та скоб.
Папки
Вибір папок - найбільш відповідальне питання при комплектації офісу канцелярськими товарами. Папки використовуються для систематизованого зберігання різних за значимістю та змістом документів: довідок, звітів, листів, повідомлень, кадрових та бухгалтерських паперів, розпоряджень директора, інструкцій. З урахуванням вимог, що пред'являються до зберігання документа та рівня його значущості, вибирають тип папки:
- на гумці;
- з притискним пристроєм;
- з кільцевим механізмом;
- з файлами;
- папки-реєстратори;
- пластикові портфелі з відділеннями;
- підвісні вироби;
- швидкозшивачі.
Купити правильний комплект папок у складі канцелярських товарів для співробітників офісу вам допоможе наш професіоналний фахівець. Ви отримаєте саме те приладдя, яке використовуватиметься в повсякденній діяльності, відповідатиме вимогам якості і допоможе раціонально організувати робочий процес.
Канцелярські дрібниці
Говорячи про купівлю канцелярських товарів, не можна не зупинитися на дрібних аксесуарах. Кнопки, скріпки, маркери, стікери, затискачі, коректори, скотч та інші атрибути офісної роботи використовуються практично всіма співробітниками. Для повноцінної та безперебійної роботи відділів необхідно створити солідний запас «дрібниць», включивши їх у комплексне замовлення.
Купити канцтовари в інтернет-магазині «Експрес Сервіс» – вигідно та просто
Якісні канцтовари за низькою ціною та з оперативною доставкою по Києву та Україні – головні переваги придбання офісної продукції в інтернет-магазині «Сервіс Експрес». Ми надсилаємо укомплектовані замовлення наступного дня після отримання оплати, а при терміновій заявці – у день замовлення.
Інші переваги нашого магазину:
- система прогресивних знижок (що більше замовлення, тим нижча ціна);
- нарахування бонусів;
- програми заохочення нових покупців;
- прийом різних форм оплати;
- пробне замовлення для нових клієнтів (доставка без передоплати);
- безкоштовна доставка при замовленні від 2000 грн;
- професійна допомога у виборі продукції.
Щоб отримати об'єктивне уявлення про сервіси та можливості компанії «Експрес Сервіс» — прочитайте відгуки клієнтів на сайті та незалежних майданчиках. Ми цінуємо свою репутацію, постійно розширюємо асортимент і робимо більш зручною та гнучкою систему взаємодії з покупцями.
Якщо виникнуть питання — телефонуйте за телефонами: +380 44 501-45-05, +380 50 308-10-77 , +380 67 656-27-72, +380 93 170-17-37 .